readaboutlinnea

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Fröberg - 9 januari 2011 16:00

Tjaa<33

Nu så har jag o mormor kommit hem. Vi har handlat lite i tyresö centrum :)

Vi gick o kollade lite på en lägenhet oxå som mormor o morfar ska kolla på på söndag :) Det e visning då :)

Men ha det bra <3

Byeee


Av Linnea Fröberg - 9 januari 2011 11:34

Tjaa<3

Nu så har jag vaknat. Jag har jue sovit hos mormor inatt. Jag hade lite svårt att sova för det lät som att det spolade vatten inne på toan. Men idag så ska jag o mormor typ gå en promenad eller nåt. Vi har inget annat att göra så det passar bra :)

O sen åker jag väl hem vid typ 5 eller nåt sånt. Men nu ska jag dra:)

Byeeee.


  

Av Linnea Fröberg - 8 januari 2011 17:46

Tjaa<33

Idag så sover jag hos mormor. O nyss åt jag e n god smörgås. Det e typ förrätten. Det blir rostbiff o klyftpotatis idag :)

Gott :)

Sen ska vi väl kolla på fångarna på fortet eller låt den rätte komma in.

Men idag så ska jag jue sätta ut dagens stjärna. Men jag har inte själva bilden på den här datan så jag struntar i den..

Men dagens stjärna går till........

ANNA!!!!!!!

Hon har egentligen inte gjort nåt särsilt men idag så tycker jag om henne extra mycket :)

Puss syrran<3333


Men nu ska vi äta.

Här kommer lite bilder jag har redigerat :)


  


O här e headern jag lägger in nu :)


  

Av Linnea Fröberg - 7 januari 2011 15:25

Tjaaa :)
Här kommer nåra kuliga bilder på mej o Nora :)


        

Av Linnea Fröberg - 7 januari 2011 12:50

Tjaa<3

Idag ska jag va med Nora :)

Kul o träffa henne nu när det har varit lov :)<33

Vi ska väl typ va ute o fota eller nåt :)

Ska dra till henne 20 över :)

Men ha det så bra :)

Byee.


      

Av Linnea Fröberg - 6 januari 2011 21:39

Tjaa<3

Idag så åt vi jue middag hemma hos morfar o det vart oxfilé med pommes. Asgott :)

Men nu ska jag ge ut dagens stjärna :)<3


  

MAMMA!!!!!!!!!!

För hon tyckte att jag skulle kasta ner min syrra i snön :)

Men jag mulade henne istället :)

Tack för den snälla tanken Mamma <33


Av Linnea Fröberg - 6 januari 2011 01:14

 


(trummvirvel)

JOHANNA!!!!!!!!!!!!!!

För att hon ville köpa en ny tröja till mej idag och för att hon va dagens bästa :)<33 

Av Linnea Fröberg - 5 januari 2011 19:27

Tjaa<3

Jo min statistik på bloggen har blivit bättre :) Istället för att ha bara 2-5 besökare så har jag 7-14 besökare. Det e ganska bra för min del :)

Idag så kom Johanna o Calle förbi en stund o fikade lite. Sen så gick jag, Johanna o Calle till centrum för vi skulle försöka hitta en tröja till mej men vi hittade ingen så vi tar det en annan dag :)

Imorrn så ska jag till morfar o käka middag :)

Men nu har jag inge mer att skriva.

Puss hejdåå<3

Jo juste. Den som får dagens stjärn berättar jag lite senare :)

Byeeee<3



Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards