readaboutlinnea

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnea Fröberg - 28 februari 2011 22:02

Dom som har rätt kommer att få en länkning om man har blogg!!!!

Av Linnea Fröberg - 28 februari 2011 21:46

Tjaa<3

Imorgon ska jag klippa mej. O här nedanför så ser ni 4 olika alternativ. En av de här frisyrerna kommer jag att klippa mej i!

Men jag kommer inte färga eller nåt.

Vilken frisyr tror ni att jag kommer klippa?

Svar får ni på tisdag nästa vecka!


1.

  


2.

  


3.

  


4.

  


 Ni får gissa!!!!!!

<3

Av Linnea Fröberg - 28 februari 2011 18:06

Tjaa<3

Idag så gick jag hem till Johanna. Farmor e jue där o lämnar Calle på dagis på måndagar :)
Så farmor o jag gick o satte oss på en pizzeria o åt lite pizza :)^Gottgott.

O sen så kom Johanna o Calle hem :)
O då så lekte jag o Calle lite i hans rum. Vi hoppade på en stor kudde :)
Imorrn så kommer mormor oxå. :)
Kulkul<3


  

Av Linnea Fröberg - 27 februari 2011 21:44

Tjaa<3

Nu har jag väntat i typ 2 månader på att bli längre än mamma!

O äntligen så e jag en halv cm längre. Im so fucking happy!!!!!!!!!!!!!!!!


  

Av Linnea Fröberg - 26 februari 2011 22:12

Tjaa<3

Jag kommer köra med veckans bild från och med nu :)

Men det kommer bara bli varannan vecka.

eftersom jag inte kan lägga in bilder från mobben till mammas data :)

Så på söndagar helt enkelt dom veckorna jag är hos pappa.

Goooooodddddddiiiiieeeeeee :)<3


  

Av Linnea Fröberg - 26 februari 2011 17:29

Tjaa :)
Idag va jag jue med Sarah :)
O sen så skulle jag till mamma ett tag. o då skjutsade hon mej till donken så att jag kunde köpa lite midda. O sen så skjutsade hon hem mej till pappa.

Så nu sitter jag och mummsar chikenbitts, pommes, cola, kurrysås :)
Yummy<3

  

Av Linnea Fröberg - 26 februari 2011 12:43

Tjaa<3

Idag så ska jag nog vara med Sarah :)
Jag har ätit frulle o fixat mej o så :)

Så jag sitter och väntar på att Sarah ska ringa och säga att hon är klar :)

Vi drar väl till centrum eller något :)

Här kommer en hiss och diss :)

  

* Mina underbara vänner :)<333

* Dagarna jag är med Nattah, Sarah, Nora. Vi har alltid superkul :)

* Hot sweet chilli chips. Skiiiitgoda :)

* Sportlovet som kommer nu.

* Dansprojektet efter lovet :)

 

  

* Våra bästa år. Serien är urtråkig och suger.

* Engelskalektionerna. Supertråkiga. Får nästan aldrig prata utan får bara en massa tråkiga arbetsblad.

* Hårdrock. Jobbigt att lyssna på.

* Carola. Beter sej som värsta isprinsessan.

* Min data. Seg som faan

Av Linnea Fröberg - 25 februari 2011 20:45

Tjaa<3

Idag har jag haft en underbar dag med Nora :)

Först så åkte vi till Haninge centrum. Där köpte hon en tröja, en ring, chips, godis o läsk :)
Sen så bjöd hon mej på en glass!
Tack!!!!<3

O sen så träffade vi på Johanna o Calle :)
O Calle blev jue förståss galen så jag var tvungen att ta upp han ett tag :)
O sen så va det jue slutet på teema veckan oxå. O då så gjorde vi collage om varför man inte ska dricka, knarka, röka och sniffa :)
Här kommer bilder på min braiga dag :)<3


                      

        


O nu bilderna på collaget :)

            

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards