readaboutlinnea

Alla inlägg under september 2010

Av Linnea Fröberg - 30 september 2010 20:58

Tjaaa nu har jag kommit hem efter en skön tjejkväll på eken!<3

puss o kram


  

Av Linnea Fröberg - 30 september 2010 18:38

Tjaa<33

Just nu så sitter jag på eken o bloggar lite. Eken är en fritidsgård i haninge. Jag har skaffat ekenkort o lite sånt nu :)

Kulkul  

Vickan sitter brevid mej o vill låna en 5:a. O det ska hon få snart, ska bara blogga ett liten inlägg :)

Idag så slutade jag 4. Booooring som faan. Men aja. Bloggar sen. Ska baka bullar med Tjejerna nu.

Ni får ingen bild idag tyvär!<3

Av Linnea Fröberg - 29 september 2010 21:06

Tjooo breh!<3

Just nu så kollar jag på Berg flyttar in. Det va länge sen jag såg det men nu så kollar jag:)

Idag så har jag varit i skolan o sen efter det så tog jag o Nora bussen till söderbymalmsskolan o gick hem därifrån xD

Kolla in hennes o Idas blogg!! www.tigertassen.blogg.se

Den äger:)

  

Hehe:)

på fredag så ska jue jag,Nora,Anna,Elin,Dessi gå o kolla på talangjakten:)

Anna e jue min syrra som ska följa med:)

O sen så kanske Sarah ska följa med :)<33

Men vi hörs!

SE YAA  


  

Av Linnea Fröberg - 28 september 2010 17:30

Tjaa<3

Idag så har det varit skola  

Men jag ska på träning snart :)

Kulkul  

Hehe.

Hoppas vi kör slägga, det e as kul. Förra gången gjorde vi det o då va mitt pers 20,81.

Rätt bra för att va mej:)

Men vi hörs!<3

SE YA


  

Av Linnea Fröberg - 26 september 2010 16:31

Tjaa<33

Idag så va jag i centrum med mamma o handlade en ny jacka och ett par brallor till dansen :)<3

Efter dansen idag så ska jag va med Sarah :)

KULKUL  

Efter jag o mamma hade handlat jacka så gick jag till en lekålats där Anna o Linn va. Vi åkte linbana, sen så kom en as skum kille som typ ville va med o allt. Vi orkade typ inte med han sen så vi ljög om att vi skulle till gropen   

Men aja nu ska jag dra!<3

SE YAA


  

Av Linnea Fröberg - 24 september 2010 21:35

Tjaa<33

Som jag sa förut så va jue jag o Sarah o shoppa idag.

O sen efter det så sa hon att hon skulle på fest på ekens gård. Då hängde jag med:)<3

Det va kul förutom att en jävla b*g sprang runt o knuffa mej. Men jag ägde ut honom ett par gånger o så fick han nåra smälla i fejjan av mig o mina kompisar :)<3

Det va fett kul o vi va as svettiga efteråt.

Men här är nåra bilder på det jag köpte   


  Jag!<3   Grafittinagerlack    Svart nagerlack   En tröja :)   Toffsar<3   Foudation tuss eller nåt   Läppglans   Mascara

Av Linnea Fröberg - 23 september 2010 18:11

Tjaa<3

Idag så har det varit en lååååååååååång dag    Så jag e lite tröttis :)<3

Haha.


 MIN DAG!!<3


Gick upp O gick nästan in i väggen.

Gick till skolan.

Hade lite lektioner o sen så blev det lunch. O Oskar satt vid vårt bort o typ lekte med maten satt den flög åt alla håll.

Sen blev det bruksspel o vi skulle sjunga o spela hallelujah på piano 2 och 2. Jag o Anna va :)<3

Hon sjunger jättebra<33

Sen så blev det SO o Mie o Elise fick ''Skrattatack'' Men det lät som mycket var överdrivet.

Sen så va det kör o vi sjöng o sjöng o sjöng o sjöng o sen sluta vi.

sen så tog Nora, jag, Elin o hennes kille Eric bussen hem :)

O nu så bloggar jag lite o så :)<3

Ska kolla på idol sen oxå :)<333


SE YAA


      

Av Linnea Fröberg - 22 september 2010 21:20

Tjaa<33

Just nu så unnar jag mej en bulle o lite te  

Idag så va jag med ida:) Kolla hennes blogg!!!<3

www.imida.blogg.se

Vi hade håltimme idag i en timme så jag, Nora, Ida, Julia, Dessi Gick hem till Julia o åt bullar:)  

Hehe.

Men ha det bra!<33

SEE YA<3


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards