readaboutlinnea

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnea Fröberg - 31 augusti 2010 20:54

Tjaa<33

Just nu så sitter jag o slöar i soffan o kollar på fångarna på fortet. Det e barnlaget mot vuxenlaget, jag hejjar på barnlaget   

Jag har varit på friisdrotten idag:) det va kul som vanligt, men jobbigt:)


Men hejdåå!

SE YAA


  

Av Linnea Fröberg - 30 augusti 2010 21:31

Tjaa<33

Idag så har vi haft en till fest för mamma   

Det var meningen att det baraq skulle va Johanna, Calle, Micke o Maria som skulle komma. Men mammas 3 andra kompisar: Rosie, Maria och Monika kom o överraskade henne. Hon blev jätteglad  

Men sen så gick jag o Anna till Sarah ett tag. O sen så gick vi upp till oss och kollade på fångarna på fortet. Det e as bra tkr jag  

Men jag ska nog lägga mej nu för jag börjar tio över 8 imorrn!<3

Hej dååå!!!


SE YAA


      Hejdåååå<333

Av Linnea Fröberg - 28 augusti 2010 12:39

Hejsan!!<33

Idag så ska vi fira mamma för hon fyller jue år på måndag  

Idag så va jag på friisrotten. Det va as kul. Men det va jobbigt O jag blev lite illamående o snurrig  

Men snart så kommer mormor o mofrar.

Men nu så ska jag gå!<3

SE YA


     Hejdåå<333

Av Linnea Fröberg - 27 augusti 2010 21:56

Tjaa<333

Hur e det med er??

Med mej e det alla fall braa:)

Det har varit skola som vanligt o sånt.

O imorrn så ska jag träna för första gången på hela sommarn. SÅ JÄVLA SKÖNT!!

O sen så ska jag till mamma för hon fyller jue år på måndag. Men mormor o morfar kommer imorrn  o firar henne  

jUPP. men idag så va jag med Nora och Ida G.

Vi hade jättekul o Hoppa studsmatta o sånt  

O sen så snackade vi hemligt tjej snack   

Haha.

Men nu så ska jag draa!<3

SE YAA


  

Har tyvär ingen bild på Ida  


  

Av Linnea Fröberg - 24 augusti 2010 19:27

Tjaaa<3

Idag så spelade vi bowling i Skolan... Eller inte i skolan. Men med klassen  

Jag, Alva och Ida G va i ett lag. Alva vann o jag kom 2:a o Ida 3:a <33

Här e nåra bilder<33


     Anna o Dessie!<3

  


     Alva o jag<3

     Elin snor Alvas läsk!!<3

      En lessen Alva<3

     Jag<3

     Hej dååå!!!<3

Av Linnea Fröberg - 24 augusti 2010 18:29

Avstånd betyder ingenting,

vi kan gå olika vägar och du är ändå alltid nära och du har din speciella plats i mitt liv!!


  En bästa vän är:

1. Någon att besätta hemligheter till.

2. Någon att uppleva äventyr med.

3. Någon att visa nåt nytt för.

4. Någon som står vid ens sida vad som än händer.

5. Någon att bry sej om.

6. Någon att krama när man är ledsen.

7. Någon som är precis som DU!!!!!!!!!!!!

 

       Jag stöttar dej i allt!!!!

     Du stöttar mej i allt!!!

 

                Love you Nattah!!!!!!!!!!!<3333

 

 

       

Av Linnea Fröberg - 21 augusti 2010 16:24

Tjaa<333

Idag så har jag varit på haningedagen. Det va ganska kul. Jag va där med Sarah. Men nu så har jag kommit hem  

Morfar ska äta här idag för mamma fyller ** om nåra dagar, Hon fick jue såklart presenter. Men morfar hade köppt as fina smycken till oss oxå  

Jag fick:

1. Ett as fint hangjort glashalsband

2. En stor toblerone

3.  2 silverörhängen

Japp det va det jag fick :D

Sen på haninge dagen i rudan så sjöng jag o Linn karaoke, o Jag gosade med Calle. Sen så gick jag o Sarah till aktiviteterna o boxades med as stora handska o lite sånt. Skit kul  


Men hejdååå!


SE YA<33


  

Hejdå



Av Linnea Fröberg - 20 augusti 2010 16:52

Hej!!<33 Inatt så sov jag hos Sarah.

Hennes lillesyrra hanna väkte oss typ tio o nio på morronen. *host. as störande. *host.

Men sen så gick jag till Johanna för att farmor va där. O jag skulle va med farmor idag. Så vi gick o åt på kina resturang  Gott gott:)<33

O nu så har jag kommit hem. Ikväll så ska jag o mamma ha tv kväll bara hon o jag för Anna ska på bio med Linn.

Men aja. Hej dåå<333

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards