readaboutlinnea

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Fröberg - 30 november 2010 17:08

  


Sötnos!!!!

Av Linnea Fröberg - 30 november 2010 16:53

Tjaa<333

Just nu så sitter jag o ska blogga lite :)

Jag e jue hemma hos Johanna o Calle :)

Calle har precis tvättat sej så han e en liten nakenfis just nu.

Gulliga lillprutten :)<3

Imorrn så får ni bilder från idag. Jag passade calle ett tag, typ 40 minuter för att Johanna skulle gå o klippa sej. Det gick jättebra :)<33

Nu så ska Johanna laga lite mat. Så jag sitter o kollar på Calle som går runt o snackar :)

Det låter jätteroligt. Han säger typ en massa konstiga saker :)

Men nu så ska jag gå. Hejdåå<3333



Av Linnea Fröberg - 29 november 2010 17:45

Tjaa<3

Här e jag o jag längtar till imorrn för direkt efter skolan så ska jag åka till johanna o sova där :)

ÅÅÅÅH va kul det ska bli, fast det lär nog inte bli så mycket sömn. Haha :)

Jo juste.....

CALLE HAR BÖRJAT GÅ!!!

Japp ni hörde rätt... Calle kan gå lite grann o han e jätteduktig :)<3

Men idag så har det varit vanlig skoldag.

Vi ska ha prov i N.O På torsdag. Jag hatar verkligen prov. USSSHHH

Men nu så ska jag äta pommes med kött. Haha gottgott :)<3


      

Av Linnea Fröberg - 27 november 2010 18:49

Tjaa<3

Igår så sov jue Natalie (Annas kompis, Inte min bästis nattah)

över hos oss. Hon ska göra det inatt oxå :)

Kulkul :)

Hehe :)

Men nu så ska vi äta o sen så ska vi ut o leka i snön :)<3

Byeee<3


      


Hej dåå<3

Av Linnea Fröberg - 26 november 2010 15:03

Tjaa<3

Idag så hade jag en liten läskig dag :)<3

Jag svimmade nästan på gympan. Det kanske beror på min förkyldning som precis har gått över. Men i alla fall. Vi körde doppboll o då springer man jue ganska mkt :)

o sen så började jag bli yr o tappa balansen o sen så vart det helt vitt för mina ögon o så såg jag ingenting. O sen så ansträngde jag mej för att se o då så satte jag mej på bänken.

O sen så skulle jag ta bollen men då råkade Niklas hoppa in i mej o jag flög i väg. O sen så kanske jag har astma för jag har fått problem med andningen :(

Men hoppas bara att det berör på min förkylding.

Men nu ska jag gå <3

Hejdå


  

Av Linnea Fröberg - 25 november 2010 14:03

Tjaa<3

 Sjuklingen här.

Idag vaknade jag o hade jätteont i magen. Men jag trodde att jag bara va hungrig så jag tog 2 mackor men då blev det värre. Mamma o jag bestämmde att jag skulle gå till skolan o blev det inte bättre så skulle jag gå hem. Men jag skulle vänta minst till lunch. Men redan på musiklektionen så fick jag jätte ont så jag nästan inte kunde stå upprätt utan att jag fick tårar i ögonen. Så jag gick hem.

Men nu så sitter jag här hemma. Mormor e här idag för mamma pluggar jue o hon kommer inte hem förns typ 18.00 eller nåt.

Så då anlitade mamma mormor som barnvakt.

Fast jag egentligen inte behöver nån. Men det e alltid roligt att träffa lilla mormor<3

Men nu ska jag gå<3 Hejdåå

Av Linnea Fröberg - 24 november 2010 17:54

Holla amigos!!

Como estas???

Hehe hoppas det e bra med er :) Med mej e allt bra<33

Idag så va det en av de senaste dagarna den här veckan. Men imorrn så slutar vi 16,00

Orkar inte va i skolan så länge !!

Men man måste jue.

Just nu så lyssnar jag på ´Red cafe. Dom e as bra :)

Men nu ska jag gå<3

Byeee


  

Av Linnea Fröberg - 23 november 2010 19:51

   Tjaa<3

Idag så gick jag till Johanna efter skolan :)

Roligt :)

Calle har blivit såå stor <3

Hehe<333

O sen så när jag kom hem därifrån så åt jag jättegod middag o sen så gick jag till Sarah<3

Men nu ska jag gå. Hejdååå<3



Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards