readaboutlinnea

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Fröberg - 3 november 2010 11:42

Hej<33

Idag så ska jag på bio med mormor och Anna :)

Vi ska kolla på  ''i rymden finns inga känslor''

Det ska bli kul :)<3

Men nu ska jag gå<3

SE YAA


            Mina Nya tights!<3


Joo....

   Det här e typ sista gången jag lägger ut så här många konstiga bilder. Det e bara för att jag tkr det e kul liksom. Men jag kommer gå tillbax till de vanliga. Men jag kommer självklart lägga ut sånna här ibland :_)<3

Av Linnea Fröberg - 2 november 2010 21:07

Tjaa<3

Idag så va jag hos Nattah till typ 12 o sen så tog jag bussen hem.

Eller inte hem utan till centrum där jag träffade Johanna, Calle, Farmor o Anna :)

Vi hade jätte kul. O sen så kom pappa oxå.

O sen så gick jag hem o ringde till Sarah. Så jag gick över till henne o vi flummade o sånt.

Jaaa....... Vad mer har man gjort idag. Nej det va nog allt typ <33

Hejdåå<33


          

Av Linnea Fröberg - 1 november 2010 16:20

Hej!<3

Nu så e jag hos Nattah o vi har handat lite chips o sånt till ikväll :)

Orkar inte skriva mer så herrå<3


  

Av Linnea Fröberg - 1 november 2010 09:45

Tjaa<33

Nattah sov jue hos mej igår. :)

Och idag så drar jag till henne. Vi skulle egentligen gå på bio men hon kunde inte för hon skúlle passa sin brorsa. Så jag tänkte att jag kunde hjälpa henne då :)


I lördags så va det jue tjejmiddag :)

Det va bra i början o i slutet men i mitten va det rätt dåligt. Jag kommer tyvär inte gå in på detaljer för då kan folk bli jättesura.

Men här kommer lite trevliga bilder från tjejmiddan :)


            


Det va jue halloween så det e därför som jag ser så konstig ut :)<3


Men snart blir det Nattah!!<3


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards