readaboutlinnea

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Fröberg - 22 november 2010 21:03

Tja<3

Just nu så håller jag o min syrra på o flummar :)

Hehe. Bildeeeer!!!!!!!!!!!!!


                

Av Linnea Fröberg - 22 november 2010 20:39

Tjaa<3

Röstningen för min nästa header e avslutat o det blev den här:

  


Jupp. så jag lägger in den nu<33

Av Linnea Fröberg - 22 november 2010 15:47

Tjaa<33

Sorry allihopa för att jag inte har skrivit på länge. Har inte haft tid <3'

Men just nu så sitter jag hemma hos Sarah!!<333Har inte träffat henne på as  länge så det e jätte kul. :)

Hon fick en klubba av mej xD

Guuuud va ag e snäl<33

Haha

Men nu så ska jag gå. Hejdååå<333


  

Av Linnea Fröberg - 19 november 2010 22:15

Tjaa<3

Idag så har jag inte orkat blogga men nu på kvällen så gör jag det :)<3

En vanlig skoldag e väl inte så mkt att skriva om så jag berättar om vad som hände efter skolan.

Jag åkte till Johanna för att jag skulle ta beställning från henne efter som vi säljer newbody. O idag så va Calle på mkt bättre humör :)

Han va så grinig förut för att han hade blåsor i munnen. :)

Men det e bättre nu <3

Här kommer bilder<3


                  

Av Linnea Fröberg - 17 november 2010 16:29

Tjaa<3

Idag så har det varit mycket roligt i skolan :)

Jag, Nora, Ida, Dessie o Elin hade kul:)

Ialla fall vad jag tyckte :)

Vi skrattade o så :)

Men nu så sitter jag här hemma o e jättetrött :)<3

Jag sluta 15,40 idag. O imorrn så slutar jag 16,00

JOBBIGT!!

Men här kommer några glada bilder från dagen :)


                    

Av Linnea Fröberg - 16 november 2010 21:11

Tja<33

Jag håller just nu på att äta en kaka o dricka mjölk. Wouuups där tog kakan slut xD

Men mjölken e kvar<3

Idag så var jag hos Johanna. Calle va jätte grinig o grät nästan hela tiden. Vi tror att han har ont nånstans så de ska till doktorn imorrn. Stackars lilla älskling :(<33333

Men aja. i skolan så har det väl varit vanligt. :)

Inte så mycket mer att säga.

SE YAA<3


Av Linnea Fröberg - 15 november 2010 19:17

Tjaa<33

Eftersom det va studiedag idag så va jag hos farmor o hjälpte till att passa Calle. Men han va jättegnällig. Vi visste inte vad det berodde på. Sen så sov han brevid mej en stund o sen så va han glad i en kvart o sen gnällig. Men aja. Jag älskar den lilla gnällspiken ändå<3

Men imorrn så ska jag gå till Johanna o Calle efter skolan. O sen så äter jag pizza där o sen så drar jag på träningen :)<3

Kulkul.

Men här kommer bilder från dagen :)


                            

Av Linnea Fröberg - 14 november 2010 22:03

Tjaaa<3 :)

Idag så bjöd morfar mej, mamma o Anna på resturang. Även fast det e fars dag o det e han som ska få saker av min mamma. :)

Men jag gjorde ett kort till honom som va från alla oss tre :)

Asså.  Jag måste ha mer besökare. Så kom igen så att min statistik går upp.

O sen så har ingen röstat på vilken header jag ska ha härnäst. Jag kommer skjuta upp det tills jag ska lägga in den. O om ingen röstar så kommer jag välja själv. Men jag vill jue veta vad mina besökare tycker oxå. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men i alla fall. Maten på den där resturangen var super god!!!!<3

Jag beställde pommes med minibiff. O den där biffen....... Jag tror jag har en ny favvorätt!!!!!

SUUUUPERGOOOOOOOOOOOOOD!<3

Imorrn så e det studiedag. Jäklar va många lediga dagar vi får. Menmen.... Jag ska till farmor o Calle imorrn så det blir jue bra<3

Men nu sååå ska jag gå<3

SE YAA


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards