readaboutlinnea

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea Fröberg - 31 oktober 2010 20:44

Tjaa <33

Dansträningen va as bra :)

Vi hade en grym låt och en grym dans :)

Vikarien va as grym :)

Låten vi dansade till hette:

money money money  Med red cafe :)

Men ha de braa<3

Av Linnea Fröberg - 31 oktober 2010 17:31

Tjeenaa<3

Nattah har åkt hem redan vid kvart över 2, men jag behöver inte sakna henne så särsilt länge för att jag ska sova hos henne imorrn<3

Hihi.

Nu e morfar här o vi har ätit middag o snart ska jag gå o dansa :)

Vi ska ha en vikarie idag för Sania e på tävling. Så det ska bli spännande o se vem han e. Han heter Amir o e tydligen as bra :)

Men nu så ska jag gå <3

Bye bye

Av Linnea Fröberg - 30 oktober 2010 16:46

Tjaa<33

Nu e Nattah här<33

Vi har as kul för vi sitter o muppar oss framför webben :)

Ni ska få se bilder snart<3

Snart så ska vi åka till Johanna o ha tjejmidda :)<3

Nu kommer bilderna.

Så här ser vi ut


                    


Vi har sminkat oss lite spökligt men det syns typ inte :)<33 Eller jo det kanske det gör.¨

Puss o kram


// Nattah o Linnea<33

Av Linnea Fröberg - 29 oktober 2010 22:58

Hej<33

Ikväll så har jag hjälp mamma o en massa mammor från annas klass med Annas skoldisco.

Det va jättekul. O Annas klass Samlade typ in över 3000 kr :)<3

Goodiegoodie.

Men nu e jag hemma igen o jag har precis snackat med Nattah :)<3

Hon kommer vid kl 1 imorrn :)<33

Men nu ska jag sova. E helt slut :)<3

Adios amigos<3


  

Av Linnea Fröberg - 28 oktober 2010 18:04

Tjaa<3

Snart ska jag sticka på träning. Det blir styrka idag :)<33

Imorrn e det fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gaaaaaash va skööönt!!!!! E trött på skolan nu faktist. Inte direkt rena paradiset. Men aja.

Idag så pratade jag med Nattah. O hon hade migrän :(

Stackars liten :(<33

Men annars så har jag varit i skolan. O det va väl inte så bra.

Men jaja.

Snart e det lördag!<3

Läääängtar.

Det blir jag, Anna, Nattah, Linn, O Linns kompisar: Feliz, Ella, Tindra kommer :)

Jag o Nattah ska typ sminka dom:)

Det blir väl kul.

Men nu ska jag dra.

SE YAA<3¨


  

Av Linnea Fröberg - 27 oktober 2010 19:38

Tjaa<3


Yeeeees äntligen så har jag köppt det där svarta grafittinagerlacket som jag har velat ha :)<3

Just nu så sitter jag o gosar med katten. Vi har varit i centrum och köppt nagerlack och en as snygg svart stickad kofta från lindex

 :)

Jag försökte plugga på mina läxor efter som jag ska ha prov imorrn och på fredag men jag e as trött så att min järna fungerar inte just nu :(<3

Men jag ska plugga imorrn.

Jag får typ sitta på rasterna o plugga på SO provet.

Men aja det e väl det man får ta.

Men nu ska jag dra :)<3

SE YAA


  




                                                  

Av Linnea Fröberg - 26 oktober 2010 21:33

Godkväll alla kära läsare :)<33

Jag har precis ätit och pluggat på SO läxan eftersom vi har prov på torsdag :)<33

Idag hade jue jag studiedag :)

Så imorrn e det skola igen :)<333


Hejdååå!<3


  


Bästa tjejorna<3

Av Linnea Fröberg - 26 oktober 2010 16:42

Tjaa<3

Det har vart en väldigt bra dag idag :)

Men Calle vart en riktig grinolle sen så då vart både jag o Johanna sura. Menmen...

Men om en kvart ska jag gå för jag har jue träning :)

SE YA<33


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards