readaboutlinnea

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Fröberg - 9 november 2010 23:01

Tjaa<3

Sorry att jag bytte den andra headern bara efter typ 2 dagar. Men den förra var bara tillfälig för jag skulle jobba med en ny. Jag fick fixa o trixa i typ 2 dagar för jag böt bilder jätte ofta. Men nu e den klar :)

Den blev bra tycker jag :)<333

Såå. Nu kommer jag inte byta header på länge.


Men nu så sitter jag o tänker på Calle.


  


Lille gullungen. Miss him soo mutch!!!!!<33

Men nu ska jag kolla på tv. Hejdåå<3


  

Av Linnea Fröberg - 9 november 2010 11:37

Tja. Just nu så sitter jag i soffan o ska snart äta lite pankaka.

Katten ligger o sover vid mina ben. Han e oxå trött. Jag e fortfarande sjuk. Jag ville absolut inte bli det den här veckan för vi har 2 studiedaga o det e imorrn o på torsdag. så jag halkar nog efter en del :(

Men nu ska jag gå. hejdåå


        

  Ojj ignorera helst mina ögon men jag skulle nog blinka :)  

Av Linnea Fröberg - 8 november 2010 22:22

Tjaa<33

Jag ska va hemma imorrn oxå :(

Nu kollar jag typ på djurpolisen i huston.

Älskar det programet. Men nu ska jag dra<3

Ville bara säga:


  

Av Linnea Fröberg - 8 november 2010 11:14

Tjaa<3

Just nu så sitter jag hemma o e lite sjuk. Jag e jätteförkyld o mår inte alls bra.

Jag fick gå hem från skolan.

Jag sitter o dricker lite saft o kollar på tv.... Aah o gör inlägg på bloggen o så<3

Men nu ska jag dra<3

Hejdåå<3


    

Av Linnea Fröberg - 7 november 2010 16:41

Tjaa<33


Just nu så sitter jag hos min gammelmoster o vi ska äta midda. Hon bjöd hit oss som tack för hjälpen för att vi hjälpte hemme att skjutsa henne till nån sopgrej i jordbro :)


Igår så va det tjejmidda hos Malin i min klass för hon ska jue sluta.

Vi fick tacos o det va supergott. O sen så kollade vi på låt den rätte komma in.

Det va fett kul.

Men nu sak jag dra<33

hejdåå<33


  

Av Linnea Fröberg - 5 november 2010 19:53

Tjaa<33

OOOOJJ Vilken dag det har varit. På en sekund så kommer typ 3 personer o sen helt plötsligt e dom borta :O

Nä men....

Imorrn så ska jag på hejdåå fest hos Malin: www.lifeofmemalin.blogg.se

För hon ska jue sluta.

Buhuuu!!!!   

Kommer sakna henne<3

Men Nu så ska jag dra. Tänkte dra upp o äta fredagschipsen<3

Byebye


    

Av Linnea Fröberg - 5 november 2010 14:39

Tjaa<33

Idag så har jag o pappa köppt skor, tights till friidrotten o en ny mascara.

Men nu så e jag barnvakt åt lilla Calle. Han ska va här hela dagen o sen så kommer Johanna o Micke o käkar middag med oss.

Här e lite bilder


        


Här e sakerna jag köppte.!<3


      

''

Av Linnea Fröberg - 4 november 2010 12:04

  


Hej alla söta<33

Idag så ska jag till pappa kl 3 typ. O sen så ska jag på träning.

Det e styrka idag. Jag tkr det e fett kul.

Men det här blir ett kort inlägg för jag ska fixa en massa saker så Hejdå<3

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards