readaboutlinnea

Alla inlägg den 23 februari 2011

AA

Av Linnea Fröberg - 23 februari 2011 17:47

Tjaa<3

Idag va det några från AA *anonyma akoholister*

som kom till våran skola o berättade om Hur AA fungerar o så :)
O sen så va det en kille som berättade hur hans liv har varit med alkohol :(

Ush. Asså ni kommer nog tycka att jag e konstig men jag kommer nog aldrig börja dricka. O inte knarka o röka o sniffa heller.

Orka inte slösa bort min tid på sånt. Om man bara har ett liv så tycker jag att man ska göra det bästa av det :)

O sen efter skolan så väntade jag i Brandbergen C på pappa för vi skulle handla nån sallad till imorgon :)
Imorrn så ska vi nämnligen till olika museeum :)
Man kunde välja mellan etnologiska och sjöhistoriska :)
Etnologiska är om voodoo o sånt :)
O sjöhistoriska är om pirater :)

O sen efter det så skjutsade pappa hem mej till Johanna o Calle :)
Så jag va där ett tag o nu har jag kommit hem igen :)

        

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards