readaboutlinnea

Alla inlägg under februari 2011

Av Linnea Fröberg - 5 februari 2011 20:44

  

Av Linnea Fröberg - 5 februari 2011 15:14

Men det vart bad på torvalla....<3

Det va kul.

O vi träffade micke, calle, linn o tindra :)
sen åt vi en pommes på grillen.

Det e det jag har gjort idag..<3


  

Av Linnea Fröberg - 5 februari 2011 10:27

God morgon allihopa<3

Idag kanske jag ska följa med Sarah till Andys lekland. Först trodde jag e det var för småbarn. Men det e tydligen för ungdomar oxå.

Men bara kanske för dom kanske ska åka. O då följer jag med.

Jag skulle jue lägga upp en bild på skorna igår. Men då kom jag på att fotoprogrammet jag använder måste man ladda ner. Men jag ''testar'' det så länge o då får man typ 20 foton om dan. O jag hade redan använt upp dom. Men ni får en bild nu :)


  

Jag tycker själv att dom e as snygga :)


O den här köppte jag oxå!!!....... NÄ SKOJJA!<3

Den här bilden skulle blivit fin om han inte hade vänt sej om o jag tog bilden i sista sekund :)

  

Av Linnea Fröberg - 4 februari 2011 18:41

Tjaa<33

Nu sitter jag o chattar men en av Sarahs kompisar för hon äter :)

Skorna va as snygga :)
När jag kommer hem sen så kommer jag lägga upp en bild :)

Hare bra så länge :)

www.sarahleinonens.devote.se


  

Av Linnea Fröberg - 4 februari 2011 15:27

                    


Snart ska väl jag dra hem till sarah :) Hon ringer när hon har kommit hem :)

Mamma e o köper nya skor till mej. Lägger upp bilder ikväll<3

Byee 

Av Linnea Fröberg - 3 februari 2011 16:50

Tjaa<3

Idag så har jag träning igen.

Jag sitter hela tiden o grubblar över om jag ska åka med laget till Falun.  Sara ska nog inte me för hon vill inte o Tove ska till österrike.

Men jag tror nog att jag ska åka....<3

Idag så har det inte varit så mycket :)

Bara vanligt.

Vi ska jue ha nån sorts rock tema på konserten. Jag o några till ska sjunga solo :)

Kulkul<3

Jo juste....

Om det e nåt ni tycker jag borde ha på bloggen eller nåt jag borde skriva mer av... Säg det!!!!!!!

Vad som helst ni vill att jag ska bättra mej på<3

Byee


   :)

Av Linnea Fröberg - 2 februari 2011 21:08

Tjaa<3

Idag så följde jag med mamma o handlade. Sen efter det så hämtade vi Anna o hennes 2 kompisar från träningen o då hände en sak som jag o mamma garvade åt......

Vi satt i bilen o väntade på Anna. Då skulle mamma kolla bältet i baksätet.


Mamma: Nu ska vi kolla hur det är där bak.......

Jag: Asså det där lät jue lite fel.....


Sedan började vi as garva :)

Hahaa.

Hoppas ni fattade<3

Men nu ska jag Dra<3

Byeee




  

  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards