readaboutlinnea

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Fröberg - 20 januari 2011 21:43

  

Tjaa<3

Nu har jag duschat och gjort mej lite fräsch.

Haha skönt efter dagens träning :)

Vi har slagit ihop oss med gröna tigrarna. O då har vi oxå fått 2 nya 27:er som kommer på våra styrketräningar på torsdagar. Dom andra e jue 98:er så dom får jue inte träna med oss då.

Men jag e typ fett trött så jag ska snart sova. Men jag ska kolla lite på tv föst...

Byee<3



Av Linnea Fröberg - 18 januari 2011 21:34

Tjaa<3

Idag gjorde jag en sån knäpp grej på träningen. Vi körde stafett o mitt lag ledde. O sen så va jag sist som skulle köra. O då skulle vi springa runt koner. O sen så helt plötligt tappar jag bort konan när jag ska springa runt den. O jag typ ser den inte. Så jag fick typ kolla runt tills jag hittade den. Haha. O sen så kom jag fett mycket efter.

Men jag va men Sarah idag en stund. O det va kul för jag har inte träffat henne på ett tag :)

www.sarahleinonens.devote.se

Imorron så ska jag oxå va med Sarah men jag ska först upp till Johanna o Calle nån timme.

Men nu ska jag dra<3

Byeee<3


  

Av Linnea Fröberg - 18 januari 2011 14:25

Hehe tjaa<3

Idag så har det inte hänt så mycket.

Vi hade roligt på gympan i alla fall.

O imorrn så e det sovmorron till 09.40

Då ska jag gå upp kl 8. Det e fett skönt!

Men idag så ska jag på friidrott :)

Det ska bli kul.

Men nu ska jag gå :)

<3

Byee


  

Av Linnea Fröberg - 17 januari 2011 17:59

Veckans sötatse Hund:

Asgullig<3



Supergullig. Kitten vs vattenmelon<3

Av Linnea Fröberg - 16 januari 2011 11:28

Tjaa<3

Inatt så sov jag över hos farmor.

Calle, Johanna o Micke va jue här igår o käka middag. Det blev thai :)

Det va as gott.

Snart ska jag åka hem till pappa o fixa alla grejer som jag ska ha hem till mamma.

O sen så ska jag hem till mamma o byta om till danskläderna o sen ska jag sticka på dansträningen. Ska väl möta Nora som vanligt tror jag. Nästa lördag så e det dansuppvisning.

Kulkul<3

Men nu ska jag dra. Byeeee<3


    

Av Linnea Fröberg - 15 januari 2011 11:19

Tjaa<3

Idag så ska jag åka till farmor o farfar. O sen så kommer Johanna o Calle o Micke oxå. O vi ska käka lite thai mat :)
gottigotti<3

Idag vaknade jag typ redan vid kvart i 9. Så jag satte på en film o låg o kollade på den.

Men nu ska jag dra :)

Farmor kommer o hämtar mej snart<3

 <Byeee<3


DUKTIG SOM FAAN!!


Av Linnea Fröberg - 14 januari 2011 18:43

Tjaa<3

Idag så va jue jag hos Johanna o Calle.

O Calle gjorde en as skumm sak. Han har fått en gossekatt av min låssasmormor i julklapp. O hon heter Heide. O därför så har Johanna döpt katten till Heide. O idag när Johanna ropade Heide till Calle så sa han:

MJAO.

Haha. Gissa om jag garvade.

Men jag ska typ spela gitarhero nu så vi kanske hörs senare :)


Joo. Det här med Dagens stjärna. Jag kommer ändra lite på det. Så att jag kommer ha det bara när det e nån som har gjort nåt X-tra snällt. Det e jue inte det alla dagar.

Men idag va Alva snäll för hon gav mej 20 kr.

Haha. Dagens stjärna går till dej Alvur!<3

Hejdåå

Av Linnea Fröberg - 13 januari 2011 21:02

Tjaa<3

Nu har jag duschat o sitter o dricker te o äter bulle :)
Väldigt hård träning idag.


Sara o jag: Vad ska vi göra nu då??

Lasse: 15 Armövningar.

Vi: Klara :)

Han: 10 upphopp, 20 situps, fällkniven, armövningar, situps, upphopp, Hoppa hopprep.


Vi dog typ. Eller jag i alla fall :)

O sen så körde vi på maskinerna ett tag :)

Men man får jue magrutor på köpet :) Haha.

Men nu ska jag dra :)

Byeee


    

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards