readaboutlinnea

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Fröberg - 26 januari 2011 19:09

Börjar tröttna på den gammla headern nu.

Rösta vilken ni tycker :)<3


1:

  


2:

  


3:

  


Av Linnea Fröberg - 26 januari 2011 18:25

Tjaa<3

Just nu så kollar jag på nån serie. Vet inte vad den heter.

Är inte så mycket för serier egentligen men dom jag gillar är...:


Simpsons

Family gay

Top model

Project runnway

Scrubs


Dom e bra tkr jag :)

Idag så har det varit en bra skoldag. Men min engelska lärare är lika dum som vanligt. Idag så va hon taskig mot ´Nora.

Hon kallade henne negativ. Ingen anledning tycker jag i alla fall.

Men nu ska jag dra..<3

Byee




Av Linnea Fröberg - 25 januari 2011 15:17

Tjaa<3

Just nu så sitter jag hos Sarah. Hennes syrra håller på hela tiden. Hate her!!!!!!!

Vi ska käka vitlösbagetter. Asgott :)<3

Men nu sa jag dra<3

Byeee


  

Av Linnea Fröberg - 24 januari 2011 18:36

Tjaa<3

Ida så började Elsa i våran klass igen :)
Kulkul. Men just nu så e jag hemma hosJohanna o Calle. Ska sova här....<3

Calle e jättetrött nu så han bara gnäller.

Men nu ska Johanna o Jag ha myskväll. :)

Puss<333


   

Av Linnea Fröberg - 23 januari 2011 17:24

Tjaa<3

I helgen så har jag haft as kul: Dansuppvisning, Bio med Micke o Linn o Anna. Bilder kommer senare. Vi fotade as mkt.

Men sen idag så gick jag, Linn o Anna o bada på torvalla. Det va kul...

<3

Men nu ska vi leka nånting. Orkar inte sitta still.

Puss.


    

Av Linnea Fröberg - 22 januari 2011 14:30

Tjaa<3

Faan va bra det gick idag :)

Det va as kul. O vi hade roligt oxå o fotade med Noras braiga kamera :)


    

Av Linnea Fröberg - 21 januari 2011 19:57

Tjaa<3

Skitkul på repet idag :)

Det gick jättebra<3

Men sen så satte jag, Ida, Sarah o Nora oss och åt macka o lite så. O sen så skulle vi gå till slutnumret som vi skulle göra. Men när vi kom så hade de redan gjort det. Fattade inte hur de hann med det. Men aja.

Men imorrn efter uppvisningen så ska Micke bjuda mej, Anna o Linn på bio. Vi ska se Narnia i 3D. Kulkul. Men nu ska jag dra.

Byeeee<3


    

Av Linnea Fröberg - 21 januari 2011 15:08

Tjaa<3

Idag så ska jag gå på repetition i fredrika bremer. 

Hahaaa kulkul<3

Jag ska gå dit med Sarah: www.sarahleinonens.devote.se

O så ska jag gå med Nora: www.tigertassen.blogg.se

Men nu ska jag dra :)

Byeee.


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards