readaboutlinnea

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Linnea Fröberg - 3 januari 2011 22:25

Tjaa<3

Vi har varit ute o lekt i snön. Sarah ska sova här inatt :)

Kolla hur vi ser ut. Jag har kammat mej men fejjan!

  

Mascaran rann som faan ;<3



Av Linnea Fröberg - 3 januari 2011 18:32

Tjaa<3

Idag så har jag varit i stan med Sarah :)

Först käka vi o sen kollade vi på bio :)

Vi såg himlen är oskylldigt blå :)

Den va rätt bra :)

Men det va bara 5 ungdomar på bion o resten va tanter o gubbar...

Det va en gubbe som satt brevid mej.

O när jag skulle Dricka:

Jag: drack min dricka.

Sugröret: Lät uooöu

Gubben: Hörru du... kan du inte sluta med det där?

Jag: Eh...... Sorry.


Jag tror han menade att jag skulle sluta låta med sugröret. Eller så menade han att jag skulle sluta dricka..... Hmmmm.

O sen när Sarah skulle dricka så råkade hennes sugrör oxå låta lite....

O då satt gubben o stirra på henne i typ 1 minut.

Skit konstig.

Men sen så tog vi tåget hem o o jag somnade nästan.... Haha.

Va skit trött.

 Sarah kanske sover här inatt... Hoppas Hoppas Hoppas.

Anna har sin kompis Sandra här oxå.

O ikväll ska vi göra varm oboy med grädde o marschmellows (stavning)

Gottgott.

Men nu ska jag dra :)

Byeeee<3


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards