readaboutlinnea

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Linnea Fröberg - 1 januari 2011 18:30

Haha älskar den här videon.... xD



Av Linnea Fröberg - 1 januari 2011 13:53

Tjaa :)

Jag vaknade yp vid kvart i 1 idag :)

O sen dess har jag legat o kollat på film :)

Men nu har jag gått upp.
Känns konstigt att det e ett nytt år nu :)

O jag fyller jue fjorton det här året. Om 5 månader och 10 dagar :)

Jo det e några som har frågat om jag kan lägga ut bilder på vad jag har fått i julklapp. Men jag har inte tagit nå bilder så jag skriver vad jag har fått istället..



Av Mamma:

* Ett mariokart spel

* En sport BH

* Ett linne

* Ett par gråa mjukisbrallor

* En svart bollerå


 Av Mormor:

* En grön handduk

* Ett par svarta teights

* Ett linne

* En stickad kofta

* ett paket med parfym o hudlotion(stavning)

* Pengar


Av Anna

* 2 Ramar

* Ett linne


Av farmor

* En pyjamas

* Ett presentkort på hela HC

* En blå kofta

* En BH


Av Andreas

* En chokladkaka

* 20 kr


Faster

* Linne

* 2 Tröjor


Linn

* Ett par örhängen

* Halsband


Micke

* Tröja


Nattah

* En sjal

* en tröja


Pappa

* Pengar på kontot


Farfar

* Pengar på kontot


Japp :)

Hejdåå<3


  

Av Linnea Fröberg - 1 januari 2011 01:09

Haha ja då va väl det här året slut :) Nu e det jue ett nytt år.... Känns jättekonstigt...

Men ha det så bra :)<33

Byeee


    


    

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards