readaboutlinnea

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Linnea Fröberg - 4 januari 2011 22:30

Tjaa<3

Jo jag ska börja med en ny sak på bloggen. Liksom piffa upp den lite :)

Nä men det jag ska börja med kallar jag för:


   

Japp :)

O själva ''skyllten'' ser ut såhär:


  


Japp :)

Jag kommer börja med det imorgon :)

hEJDÅ :)<33

Av Linnea Fröberg - 4 januari 2011 20:15

Tjaa<3

Nu har jag ätit klart o e jättemätt :)

Det blev pizza :)<3

Imorrn så kanske vi ska träffa Johanna o Calle :)

Men Johanna e lite hängig idag så vi hoppas på att hon blir bättre till imorrn. Jag har jue varit med Sarah idag. O som vanligt så kränker hennes dumma lillesyrra som typ e 8 mej hela tiden. O idag så kränkte hon lilla Calle att han va ful, cp skadad o lite sånt. Men jag tror inte att hon menar det. Hon vill bara göra mej arg. O tro mej det gjorde hon. Hon fick typ en liten smäll här och där.

Den lilla skitungen får faan skylla sej själv.

Men nu har jag inte så mkt mer att säga.

Byeee





Av Linnea Fröberg - 4 januari 2011 16:10

Tjaa :)
Eftersom Sarah sov över inatt så gick vi o la oss vid 4.

O sen så vaknade vi vid kvart i 2.

Sov ganska länge idag :)

Men snart ska jag börja lägga mej typ vid 12 o gå upp vid 10 eller 11 så att jag i alla fall börjar vända på dugnet lite grann.

Just nu så sitter jag här med Sarah o hennes katt Maja som stryker sej mot mer o kraffsar o det gör ont. Men hon e söt :)


   Sarahs webbcamera suger... Haha men ändå<3

Av Linnea Fröberg - 4 januari 2011 00:37

Haha den här har jag gjort åt Sarah<3


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards