readaboutlinnea

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Linnea Fröberg - 12 april 2011 21:16

Tjaa :)
Idag efter skolan så åkte jag till pappa o sa hej efter han kom hem från London o han hade köpt tre as snygga tröjor till mej!! Och en twixpåse!!!!!!!! Åh vad glad jag blev!!!!

O sen så vart det träning. O så skulle vi köra stafett. O först så sprang vi ett varv runt salen. Andra omgången så skulle vi springa två varv *börjar flämta lite!*

O sen så skulle vi springa tre varv. Men då var det nån tjej som inte ville va med så jag fick springa sex varv! kunde inte andas efter. Men.... Det är ändå kul.

O sen ska jag hålla en gympalektion för klassen. O jag vet inte vad jag ska göra. Det står mellan höjdhopp och battle i streetdance. Vad tycker ni att jag ska göra?????


Dagens video/låt.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards