readaboutlinnea

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linnea Fröberg - 7 april 2011 20:37

Tjaa!

Sitter o diggar till lite av hip hop musiken som vi fick av eroll :)
Den äger. Vissa låtar i alla fall.Idag va det första gången som jag värmde upp ute på ett par månader. Jobbigt men rätt skönt :)
Imorrn så skjutsar pappa mej till skolan. Han, Caren, Micke o Johanna ska jue till london :)

AVISSSSSSSSSSS!
Men aja ni får hare gött :)

Puss :)

 

Av Linnea Fröberg - 7 april 2011 16:02

Tjaaa!! :)

Idag så såg jag faktist en söt liten hummla!!! :)
Hehe. Idag så vart det ingen kör. Så jag stog o snackade med Alva ett tag innan hennes buss kom.

Imorrn så ska jag nog sova hos farmor.

O sen på lördag så kanske jag följer med Nora, Ida o Sara till tyresö danceawards om dom ska gå :)

O nu snart ska jag på träning.

Jaoo .....

Men jag slänger in ett litet inlägg senare :)


Dagens video/låt


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards