readaboutlinnea

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Linnea Fröberg - 2 april 2011 22:33

Haha!

Entretvå=Entrecote!

Haha. Vi fick det hemma hos mormor idag. Pommes och det där goda köttet. Oh va gott det va!!!!!

Och nu så ska vi kollar på skicka vidare. Kom hem för ca en halv timme sen. o ingen e trött. Så det blirr filmkväll trotts att kvällen snart e slut. Och det övergår till natt.

Men ha det så bra!!!
Puss o kram<333

  Jo juste!
I get some new stuff dotay!! Bilderna kommer väl nån gång i veckan :)


Av Linnea Fröberg - 2 april 2011 17:04

Dagens video/låt

 

Av Linnea Fröberg - 2 april 2011 09:47

Tjaa! :)
Idag vaknade jag rätt tidigt. Typ kl 9. Sen gick jag och duchade!

O sen så sitter jag här. Ska snart käka frulle. O sen bär det av till Johanna o Calle. Anna sov ju över där i natt så vi ska dit på en fika sen.

O sen bär det av till mormor. Kul för jag har inte träffat henne på ett tag :)

O då blir det as god mat hos henne :)

O sen så ska jag hjälpa henne med en grej på datan. O sen så åker vi hem.

Tråkigt inlägg. Men nu vet ni varför jag inte kommer blogga så mycket idag :)

Så ni får ett par bilder på några jag tycker om istället så ni kan kika på det!!

       

              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards