readaboutlinnea

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea Fröberg - 17 december 2010 17:11

Tjaa<3

Just nu så sitter jag o garvar med Alva åt nåra roliga foton :)

Idag så följde Alva med mej hem. Vi har kollat på eclipse. O sen så har vi snackat :)

Nu kommer muppbilder<3


        

Av Linnea Fröberg - 16 december 2010 21:09

Tjaa<3

Nu så har jag duschat efter en jobbig torsdagsträning :) Det var bara jag från min grupp där. Men vi tränar jue med dom äldre på torsdagar. Så jag tränade med dom som va typ från 16-18 eller nåt sånt. O det e kul tycker jag :)

Men jag skulle bara säga godnatt för jag ska typ lägga mej nu. E as trött.

Puss


  

Av Linnea Fröberg - 16 december 2010 15:45

Halloj<3

Idag så har det inte varit så mkt. Vi hade sista SO lektionen för terminen. Sen så skulle pappa hämta upp mej för jag slutade tidigare. Så slapp jag gå i det här ovädret. Men jag följde med Nora till bussen o sen så gick jag dit pappa skulle hämta mej :)

O sen när vi kom hem så blev pappa arg för att det snöade så mkt.

Men snart så ska jag äta en korv med bröd o sen ska jag på träning. Har inte gått på den på hela veckan för det har varit repetitioner o allt möjligt :)

Men nu ska jag dra :)

O jag bjuder på en gammalbild<3


   Gammal bild :)

Av Linnea Fröberg - 15 december 2010 18:03

Tjaa<33

Just nu så sitter jag med Linn vid datan :)

Jag e hos Johanna o Calle :)<33

Linne här idag och imorrn :)

Calle har tomteluva!! :)

Gulligt. Jag har käkat här och så...

Gott med fiskpinnar o potatomos :)

Hehe.

Nu så ska jag dra :)

Ska leka lte med Calle o Linn.

Puuuussss


    

Av Linnea Fröberg - 13 december 2010 19:52

Tjaa<3

Hur e det med er?

Men mej e det i alla fall as bra :)<3

Idag så hade vi Lucia dag :)

Först så hade vi ett luciatåg i skolan. Eller 2 i skolan. Sen ett i kulturhuset o sen ett i haninge centrum :)

Det va roligt o nu så sitter jag o bloggar o kollar facebook o såntdär. :)

Här kommer roliga bilder :)<33


          


Av Linnea Fröberg - 12 december 2010 15:19

Tja<3

Idag så har jag varit på typ häst och hundshow på blåkulla. Det e ett stall där min låssasmamma rider. Och jag höll på att frysa tårna av mej.

Jag va där med min syrra Anna, min låssaskusin och min faster. Snart kanske Linn kommer o då ska hon va med Anna för jag orkar inte va med nån. Men sen idag så e det dans :) Vi ska typ pyssla o sånt. O imorrn e det lucia dag.

Men nu har jag inget mer att skriva :)

Byeeee


   Shiiit va länge sen!<3

Av Linnea Fröberg - 10 december 2010 16:54

Tjaa<3

Just nu så sitter jag med Sarah framför hennes data :)

Vi har hämtat hennes lillebrorsa o nu så sitter vi o äter lite godis :)

Eller jag gör :S<3

Haha

Idag i skolan så hade vi lucia rep. Inte det roligaste.

Menmen.....

Nu ska vi dra<3

Tjaaadååå!


    

Av Linnea Fröberg - 10 december 2010 07:09

  


Godmorgon.<3

Just nu så är jag jättetrött :O

Somnade ganska sent inatt :)

Idag så ska vi ha rep med 4:an, 5:an o 6:an i matsalen för vi ska ha lucia där på måndag :)

Men då missar jag spanskaprovet. Men det får jag väl göra på tisdag istället.

Men nu ska jag fixa iordning mej :)

Puss o kram<33

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards