readaboutlinnea

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea Fröberg - 27 december 2010 21:13

Tjeeena<33

Inatt så slaggar nattah här :)

Har saknat henne mycket:)

Jag vofflade håret på henne o lite så. :)

Vi har handlat lite chips oxå fast hon vill inte ha :(

Men nu så ska vi dra :)

Byeee


  

Av Linnea Fröberg - 26 december 2010 13:10

Tjaa<3

Idag så ska jag fira juul igen med pappa.

Dom som kommer är: Farmor, farfar, Heide o hennes hund Isaak.

Jag hoppas jag får många o bra presenter :)

Så här ska jag se ut idag :)


HÅRET!


Före Lockningen:

     


Efter lockningen:

  


Frisyren jag ska ha idag:

  


 Sedan kläderna :)


  


  


O Sminket!


  


 Så det va allt för idag :)

Eller jag ska jue slänga in ett inlägg med alla presenter sen oxå :)

Hejdåå<3

Av Linnea Fröberg - 25 december 2010 19:11

Tjaa<3

Jag hade en jättebra julafton igår :)

Jaqg fick massa saker :)

Jag ska självklart fota allt o lägga ut. Men bilderna kmmer imorgon eller i övermorgo :)

Vi sovde över hos mormor sen för annars så hade vi fått ta bussen halv 1 o då hade vi varit hemma vid 20 över 1. Det orkade vi inte så vi sov över :)

Imorgon så ska vi jue fira jul med pappa :)

Mer presenter!!! :)

Men nu ska jag dra :)

Byeeee


  

Mina söta lilla Spike<333333

Av Linnea Fröberg - 24 december 2010 13:35

Tjena alla tomtar!

Hoppas ni får en god jul!!<3

Själv ska jag fira jul hos mormor :)

Hejdåå<3


  

Av Linnea Fröberg - 23 december 2010 15:25

Tjaa<3

Jag vann jultävlingen på Nora o Idas blogg :)

Jippi!!!

Här e headern<3


Tack Nora!!! Jättefiiin<3


Första priset va jue: En header, Länkning och ett colage på en valfri kändis :)

Ni ska få se colaget en annan dag för det är inte färdigt :) Bye<3  

Av Linnea Fröberg - 22 december 2010 11:58

Tjaa<3

Ville bara tipsa om att mina kompisar Nora och Ida Har en jultävling på deras blogg! den avslutas imorgon så skynda er att anmäla er!!!!

www.tigertassen.blogg.se


  

Av Linnea Fröberg - 21 december 2010 20:08

Tjaa<3

Egentligen har jag ingen ork att blogga idag men jag gör det ändå. Jag har precis varit på en jobbig träning...... Mina ben är helt skakis. Men idag efter skolan så åkte jag till centrum o träffade Johanna o Calle. Sen på vägen hem så såg vi en tant som ramlade med sin rullator :S O sen så skulle Johanna hjälpa henne upp. Men hon vägde typ 100 kg. Haha.

Men sen så gick vi hem till henne och så åt jag en macka :)

Imorrn så e det avslutning i skolan. Lärarna ska göra nån show för alla elever.

Men nu ska jag dra :) Hejdåå<3


  

Av Linnea Fröberg - 20 december 2010 18:59

Tjaa<3

Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen typ men jag har haft fullt upp :)

I natt så sov jag hos farmor. Jag hjälpte henne att passa Calle :)<3

Mys pys. Jag skulle natta honom för han skulle sova typ kl 11 på förmiddan. O då så somnade jag oxå :)

Haha. Men i lördags så hade vi julkonsert :) Det gick bra :)

O imorrn så e det jue skola. Vi hade studiedag idag :)

Men nu ska jag äta. Bye bye<3


  

Presentation


Hej! Jag heter Linnea och är 13 år. Jag går i sångklass, dansar streetdance och friidrottar. Det kommer ni få läsa om i min blogg. Och kompisar förståss.
Hope you like it!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards